Fyzické změny spojené s menopauzou znamenají jen to, že nyní je důležitější než kdykoli předtím stanovit si jako prioritu zdravý životní styl a cvičení.

Ale jaké sporty a fyzické aktivity jsou pro zdravé, zpevněné tělo a dynamického ducha ty nejlepší? 

Únava, poruchy spánku, stres a hormonální změny – tyto faktory mohou vést k přibývání na váze a ztrátě svalové hmoty. Jde pouze o malý výčet toho, jak může menopauza ovlivnit naše zdraví, energii a celkovou kondici. Proto je na prahu této nové životní etapy důležitější než kdy jindy, abyste zvýšili svou fyzickou aktivitu, a zajistili si tak zdravější, aktivnější a veselejší budoucnost. Začněte s těmito 3 skvělými sporty: budete díky nim mít vyrýsovanou postavu, získáte energii a budete během tohoto životního období sebevědomější.

Pilates: užijte si čas pro sebe a pěstujte si „zen“

Máte ráda chvíle, kdy jen tak existujete, meditujete, a když pěstujete svůj „zen“, zároveň tvarujete své tělo? Pokud ano, pilates je pro vás ideální volbou. Pokud cvičíte správně, mohou tyto jemné protahovací pohyby a posilování středu těla pomoci zlepšit vaši flexibilitu a udržet svalový tonus, který se během menopauzy často vytrácí. A podle jedné studie relaxační cvičení jako pilates či jóga zmírňují úzkost, která se vlivem kolísajících hormonálních hladin může prohlubovat.

Kardiogolf: zábavný způsob, jak si s partnerem zvýšit frekvenci tepů

Ať už se rozhodnete pustit do kardiogolfu s blízkým přítelem nebo manželem, může to pro vás být zábavný způsob, jak si udržet zdravý kardiovaskulární systém a štíhlejší, posílenou postavu. Švih a další golfové pohyby nabudí intenzitu, pomohou vám zlepšit vaši aerobní kondici a posílit svaly středu těla. Pokud ráda sportujete s partnerem, chcete si udržet energii a vitalitu, pusťte se do sportu, který je větší zábavou, když jste dva!

Pro fitness závisláky: vyzkoušejte 30-denní výzvu, dělejte squaty

Máte raději cvičení, které je výzvou po všech stránkách? 30-denní squat výzva by mohla být skvělým způsobem, jak rovnýma nohama skočit do nové fitness rutiny, která vás bude motivovat a dodá vám energii. Na základě řady studií je svalový tonus a posilování v období menopauzy zcela zásadní, protože svaly pomáhají předcházet řídnutí kostí. Velké svalové skupiny, na které jsou squaty zaměřeny, jsou důležitými partiemi těla, na které by se měl svalový trénink soustředit. Squaty navíc zvyšují frekvenci tepů a zlepšují vaši kardiovaskulární kondici. Jste připraveni začít? Na internetu je velké množství výzev zdarma, které nabízejí celkový trénink i s instrukcemi.

Doplňte cvičení fitness rutinou péče o pleť

Svůj nový fitness plán doplňte přípravky z řady Neovadiol a dostaňte svou pleť do top stavu. Neovadiol je přelomový systém proti stárnutí pleti od Vichy vytvořen speciálně pro ženy v období menopauzy. 4 účinné aktivní látky (včetně Pro-Xylane) jsou spojeny v revolučním kompenzující komplexu obsaženém v kompletní péče Neovadiol – přípravky zpevňují, vyhlazují a remodeluje vaši pleť ve všech vrstvách. Vaše pleť vypadá okamžitě vyplnenejšia, mladší a zářivější. A po období menopauzy můžete vyzkoušet péče Neovadiol Magistral pro intenzivní výživu a zářivý vzhled pleti.